dimecres, 27 de maig del 2015

Montphoto 2015

Aquest any, després de repassar el meu arxiu fotogràfic, vaig decidir participar a Montphoto 2015 (Concurs Internacional de Fotografia de Naturalesa). Vaig presentar tres fotografies, una a la Categoria Macro i dos a la categoria Art a la Natura. L'alt nivell, ja esperat, del concurs no ha fet possible estar entre les 40 seleccionades per categoria, caldrà seguir treballant, a veure si l'any que ve hi ha més sort.

  • Categoria Macro
Pas a Pas (Cadaqués- Catalunya)


  • Categoria Art a la Natura

Altres Mons (Falset-Catalunya)


Mirant el Cel (Falset-Catalunya)

4 comentaris:

  1. No desesperis, la primera vegada que m'hi vaig presentar amb 9, en va passar 1 de paisatge i això que llavors preseleccionaven un piló... Ànims i a per 2016!!
    ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Seguiré treballant per l'any que ve. El nivell esta pels nuvols, moltes gràcies Pere.

      Elimina
  2. No et desanimis Josep M. És un concurs i depèn de moltes variables. A saber... el jurat que preselecciona, el tipus de fotos presentades, la temàtica d'aquestes (si coincideixen moltes semblants per exemple), el jurat que fa la última selecció.
    No deixa de ser un joc. ;)

    ResponElimina