dimecres, 29 d’abril del 2015

Ja fa més de 7 Anys

Sí, sí, ja fa més de set anys d'aquesta fotografia, és de les primeres que vaig fer amb la meva primera càmera reflex digital. Fent una mica de memòria, recordo que quan la vaig comprar vaig començar a tirar amb automàtic, com és normal, i després ja vaig començar a experimentar amb els altres modes.

Aquest dia el recordo perfectament, només vam pujar al Montsant per fer aquesta fotografia, vam pujar pel Grau dels Barrots, vam esmorzar des d'on està tirada la fotografia i després vam baixar pel Grau de l'Agnet. 


Aleshores, caminar no hem feia peresa, cosa normal, doncs, no portava gaires coses a la motxilla, en canvi ara, quan surto, cada dia porto més coses: que si objectius, filtres, flaix, polaritzadors, cable disparador, targetes de memòria, bateries, alguna frontal,... ah! i el trípode. Així no es pot anar, ja no m'hi cap n'hi l'entrepà.

Salut !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada