dimecres, 29 d’abril del 2015

Un dilema a cada sortida.

Si tot va bé aviat farem una d'aquelles sortides que fa temps que esperes, i que ha comportat molta feina de planificació. Aquesta fotografia és del viatge a EUA, espero poder disfrutar de localizacions especials, com aquesta.

Monument Valley

En aquest tipus de sortides el material fotogràfic sempre és un problema, no pots arribar a pendre'l tot, has de descartar unes quantes coses i facturar el mínim possible, ara bé, el trípode i algun filtre no queda més remei que facturar-los. Un dels problemes que no acabo de solucionar és el tema de les targetes de la càmera, ja que vaig carregat fins al coll. Sóc conscient que fent servir el portàtil no tindria aquest problema i podria fer còpies de seguretat en un disc dur extern però, el que em fa tirar enrera és el seu pes, ja que no puc carregar el portàtil a no ser que em comprés un súper portàtil molt lleuger, i llavors tindria el problema de deixar-lo als hotels, cosa que no em fa gaira gràcia, tot i que m'hi he hagut d'anar acostumant, doncs, tot el material tampoc el puc carregar cada dia a l'esquena i he de descartar coses i deixar-les a l'hotel, també he de dir que, de moment, mai he tingut cap problema. En aquesta sortida em torno a decantar per portar un sac de targetes, ja que pesen molt menys, tot i saber que tinc el risc de patir algun en surt.

Espero que us agradi.

4 comentaris:

  1. Bones
    Jo porto targetes per el que dius, menys pes menys lloc menys perill....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ok Esteve, veig que no sóc el únic, també te les seves desventatges, no pots veure els resultats al mateix día entre d'altres.

      Elimina
  2. Bones Josep M.
    Segur que el viatge sortirà genial i ben aviat ens quedarem bocabadats amb les fotos.
    En quant al que dius jo porto un netbook que pesa 1 kg i normalment o el deixo a l'hotel a dins de la maleta o bé al compartiment de portatils que porta la motxil·la. Fet i fotut desp´res de tot el que portes 1 kg no es res.

    Això si, tinc molt clar que es de batalla per fer internet, descarregar fotos i fer copia de seguretat en un disc dur extern. I amb el risc de mullar-se i els cops ben assumit. I a més si puc i en tinc prous no borro ni les targetes (en porto de 32 GB). I així ho tinc tot per triplicat per lo que pugui ser.

    Vaig optar per això per no haverme de comprar 10 targetes de 32 GB (per posar un exemple exagerat) que segurament no faré servir més en cap sortida de prop de casa fins que no tornés a fer viatges llargs i llavors pot passar que les targes hagin evolucionat i que calguin targes més grans per a càmeres amb més reslució d'aquí a uns anys...

    Com a anècdota ahir vaig posar una tarja d'1 GB (n'havia tingut fins i tot de la metiat) i vaig poder fer poquísimes fotos... (en RAW).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres no es mala idea això de portar un portatil de "Batalla" com tu dius, aixi ja no corres tant perill.

      El tema de les targetes doncs no les aprofites realment com dius jo nomes les faig servir per viatges llargs.

      merci per dir la teva, ens veiem

      Elimina