divendres, 22 de novembre del 2013

Cada Imatge té la seva Història

Avui és un gran dia, després de dues setmanes molt dures, avui he rebut una gran alegria. Per aquest motiu he decidit fer aquesta entrada. Fa dos setmanes el meu disc dur amb les 100 gigabytes d'imatges del viatge a Islàndia va dir prou. Cada dia em preguntava, més d'una vegada, perquè no vaig fer cap còpia de seguretat, però ja era massa tard. Aquets dies anava recordant les imatges que hi havia al disc dur i que ja no veuria mai més. Buffff...

Geyser Strokkur (Iceland)

Però avui la meva alegria ha estat enorme al saber que el disc dur funcionava, el problema estava a la carcassa que no deixava fer la connexió i amb pocs euros tot ha tornat a funcionar. El que hagués pagat .....
Ja sabia de la importància de fer còpies, però, el que passa sempre, per peresa no ho vaig fer. Ara és el primer que he fet, he estat de molta sort. 
Sobre la foto, és una de les moltes que em van venir a la memòria,... cada imatge té la seva història.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada