dimecres, 29 d’abril del 2015

Mala Sort !!!

En moltes ocasions quan programes una sortida intentes controlar tot el que pots però hi ha vegades que necessites una mica de sort.

Aquesta sortida era molt a prop de casa i tenia dos objectius:
- La lluna plena a la Serra de Montsant.
- La sortida o la posta de sol amb llums vermellosos a la cinglera del Montsant.

Divendres vaig sortir en direcció a la Morera del Montsant. La lluna segons el software TPE sortiria a les 6:20 PM i la posta seria a les 6:29 PM, en sentit oposat, no tenia temps per buscar dos enquadraments i em vaig decantar per la sortida de la lluna. Quan ja tenia l'enquadrament triat la lluna va sortir  més obert del que jo tenia previst, quedava fora de l'enquadrament i per la posta ja no tenia res a fer, Mala Sort !!! Cap a casa.

Dissabte a les 6:00 AM sona el despertador, el cel pintava bé per fer la posta de la lluna a les 7:42 AM i la sortida de sol a les 7:51 molt just però els enquadraments ja estaven triats. Sorpresa, a l'arribar a la Morera la lluna estava tapada per una banda de núvols, Mala Sort !!!, nomès em quedava la sortida i esperava que fos vermella pel canvi de temps que es preveia. Però Mala Sort !!! No hi va haver colors. Canvi d'enquadrament i molt pocs segons de bona llum.

Cinglera del Montsant

Dos dies, dos objectius.
Un altre dia serà. 
Mala Sort !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada