dimecres, 29 d’abril del 2015

Nocturna al Priorat

Bé, nocturna, nocturna no és, però quan vaig arribar era ben fosc, després ja va començar a clarejar el dia.
És un paisatge diferent no sembla el Priorat però ho és, a mi em recorda més un paisatge d'Islàndia amb una d'aquelles nocturnes on hi ha una església i una aurora boreal al cel,... molts ja sabeu de què parlo. Doncs no és el cas, sembla un simple magatzem abandonat i ben tapiat però em va cridar molt l'atenció, sobretot, la seva teulada, tota derruïda i com entre mig deixava passar la claror. Després vaig intentar combinar la lluna, les boires del fons, el magatzem i les llums que ja il.luminaven les muntanyes, per intentar captar la sensació de solitud del moment i el despertar del Priorat.

Noctura al Priorat

Moments de solitud i tranquilitat que et dóna la natura, només per això ja val la pena matinar.

Espero que us agradi.




2 comentaris:

  1. No em considero amant de la fotografía pero les teves fotos tenen algo que m'encandilen! enhorabona.

    Salutacions

    Sasa.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Sandra celebro que t'agradin la meva intenció es transmetre alguna sensació.

    ResponElimina